قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

هبر انقلاب در پیام به مناسبت فرارسیدن موسم حج: جادوی مادی‌گرایی با ابزارهای پیشرفته درحال اغواگری و تباه‌سازی است و نظام سلطه در کارِِ فتنه‌انگیزی و آتش‌افروزی میان مسلمانان و تبدیل کشورهای اسلامی به دوزخ ناامنی و اختلاف است. حج می‌تواند داروی شفابخش این هر دو ابتلای عظیم امت اسلامی باشد؛ هم دل‌ها را پاک و هم چشم‌ها را بر روی واقعیت‌های تلخ دنیای اسلام باز کند و عزم‌ها را برای مقابله با آن استوار نماید.

قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

هبر انقلاب در پیام به مناسبت فرارسیدن موسم حج: جادوی مادی‌گرایی با ابزارهای پیشرفته درحال اغواگری و تباه‌سازی است و نظام سلطه در کارِِ فتنه‌انگیزی و آتش‌افروزی میان مسلمانان و تبدیل کشورهای اسلامی به دوزخ ناامنی و اختلاف است. حج می‌تواند داروی شفابخش این هر دو ابتلای عظیم امت اسلامی باشد؛ هم دل‌ها را پاک و هم چشم‌ها را بر روی واقعیت‌های تلخ دنیای اسلام باز کند و عزم‌ها را برای مقابله با آن استوار نماید.

قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

رهبر انقلاب در پیام حج: رؤسای کشورهای اسلامی و نخبگان دنیای اسلام، وظایف سنگین بر دوش دارند: ایجاد وحدت؛ آگاه‌سازی ملت‌ها از خیانت استکبار و صهیونیسم؛ تجهیز همگان برای مقابله با دشمن؛ متوقف‌سازی فوری وقایع فاجعه‌بار در کشورهای اسلامی همچون حوادث یمن، دفاع قاطع از اقلیت‌های تحت ستم مسلمان همچون مظلومان میانمار؛ و از همه مهم‌تر وظیفه‌ی دفاع از فلسطین و ملتی که نزدیک ۷۰سال برای کشور غصب‌شده‌ی خود مبارزه می‌کند.

پیوندهای روزانه

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سردار حسین رحیمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عاملان شهادت سه مامور انتظامی با همکاری مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در آذر ماه سال 93 دو مامور انتظامی و یک سرباز وظیفه به نام های بدیل مختاری، حسین انجام و فیوج گوری در حین گشت زنی در شهرستان زهک واقع در شمال سیستان و بلوچستان به وسیله افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: با پیگیریهای مجدانه و مشترک ماموران انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) عاملان این جنایت شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان توضیح بیشتری درباره دستگیرشدگان نداد.
سردار رحیمی همچنین گفت: پلیس سیستان و بلوچستان تا زمانی که عاملان حادثه تروریستی اخیر در چانف نیکشهر را دستگیر نکند و به اشد مجازات نرساند از پای نخواهد نشست.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اشرار و تروریستهای جنایتکار که جرات ایستادگی رو در رو با ماموران انتظامی را ندارند با انجام عملیاتهای کور نظیر کار گذاری موادمنفجره در مسیر راه، ترس و وحشت خود را به خوبی نشان می دهند.
وی تصریح کرد: دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران هیچگاه چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و پیشرفت و توسعه کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان را ندارند به همین سبب هر از گاهی چون خفاش سر از لانه نمور خود در آورده و با حرکتی ضد امنیتی فکر می کنند به اهداف شومشان رسیده اند اما باید بدانند که ملت ایران چون کوه استوار و متحد و یکپارچه در مقابل تمامی توطئه های دشمنان ایستادگی می کند.
به گزارش ایرنا بر اثر انفجار تله انفجاری دو روز پیش در مسیر دهستان چانف و کهیری شهرستان نیکشهر سه نفر از نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
پیکر شهید مرادی با حضور نماینده ولی فقیه، معاونان استاندار، مسئولان و فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی پس از اقامه نماز جمعه از مصلای قدس تا گلزار شهدای زاهدان تشییع شد.
همچنین پیکر پاک دو شهید دیگر حادثه نیکشهر به نامهای شهید سروان علی غلامی و گروهبان یکم مهدی حاجی عرب پس از انتقال به زادگاهشان در یاسوج و چادگان اصفهان تشییع و خاکسپاری شدند.
کهیری در 25 کیلومتری دهستان چانف و در میان کوههای آهوران واقع شده است.
چانف در 100 کیلومتری نیکشهر و این شهر نیز در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۰
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

پیکر مطهر شهید ابوالفضل رنجبر پس از 30 سال، در زادگاهش شهر زاویه واقع در شهرستان زرندیه  به دست مردم شهید پرور شهر زاویه به خاک سپرده شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۳
پایگاه مقاومت شهدای زاویه


اللهم عجل فی فرج مولانا یا صاحب الزمان

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد

شهادت مرگی است،انتخاب شده، مرگی که انسان به سوی آن می رود نه آنکه به سوی انسان بیایدو اهمیت و ارزش شهید وشهادت نیز از همین جا سرچشمه می گیرد.

اگر چه گفته می شود شیعه اگر در بستر هم بمیرد شهید است اما شهادت درجاتی دارد که عالی ترینش جهاد در راه خداست.نخستین بار کلمه (شهید) را پیامبر اکرم(ص) بر افرادی که در راه خدا کشته می شدند اطلاق کرد  و در روایت آمده است:

جراحکم فی سبیل الله و من قتل منکم فانه شهید

جراحتی که برشما وارد می شود در راه خداست و هر کس از شما کشته شود،شهید است

درخشان ترین و فروزان ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی، مشعل پر فروغ فرهنگ شهادت است.تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس است و در برافراشتن پرچم های سرخ استقلال و آزادی بشریت، از یوغ ذلت و اسارت و گام بلندی است درراستای احیای ارزش های مکتب توحیدو عدالت، زیرا که شهادت مرگ در راه ارزش هاست و هر شهید مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت ، جاودانه می درخشد.شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می افروزد و بنا برسخنان مقام معظم رهبری(دامت افاضاته) که فرمود: سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را در لحظه های نیاز این ملت خداجوی و خداباور ، بشارت های تردید ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید)

اینک شهید عالی قدر ابوالفضل رنجبر پس از 31 سال به آغوش مادرش بازگشت و انشالله با حضور باشکوه مردم ولایی شهرستان زرندیه در تاریخ 19-9-94 که مصادف است با 28 صفر و رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) به دست مردم شهید پرور تشییع در گلزار شهدای شهر شهید پرور زاویه آرام خواهد گرفت.

 

 

رحمت خداوند بر تمام شهیدان راه حق

فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه-زرندیه

برادر بسیجی حسین رحیمی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۳
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

شهید ابوالفضل رنجبر

فرزند : میرزا کوچک

تاریخ ولادت : 1341

تاریخ شهادت : 18/6/64

محل شهادت : عملیات قادر ـ حاج عمران

بار دیگر محرم فرا می‌رسد و طلوع فجر آغاز می‌گردد و تاریخ حماسه‌ها و شهادت و مظلومیت‌ها را می‌نگرد و در برابر این چنین جوانانی پرشور و از جان گذشته و پرایمان و نستوه زانو می‌زند و اقرار می‌کند که در نیمه‌های هر شب از خواب برخاستن و آنگاه به آسمان پرستاره چشم انداختن و سر به سجده نمازشب سائیدن و گریه و التهاب و بی‌تابی در پیشگاه خداوند برای شهادت نمودن در کشاکش این دنیای مادی و حیوانی که بر جهان حکمفرماست قابل تکریم است.

اعتقاد هر انسان به خصوص مسلمان ها به پیروزی نهایی و قطع دست ظالم و کفر از بلاد مسلمین از روحیات معنوی جوانان سرچشمه می‌گیرد. جوانی که نیمه‌های شب شاهد مناجات آنها بودم آری اینها یاران هستند و به سوی شهادت می‌شتابند که گویا شب اول عروسی آنهاست و از هم سبقت می‌گیرند. تا اگر مسئله ایثار باشد اولین فردی باشند که بر دشمنان زبون هجوم برده و در دل تاریکی شب با نوری از ایمان سیلی از خون جاری سازند و ندای حسین (ع) را سر دهند که فرمود چقدر مشتاق وصل یاران و پاکبازانم.

ای ملت عزیز هر کدام در محیط کارتان کوشا باشید و جدی به کار خود ادامه دهید و کم کاری از خود نشان ندهید که دشمن زبون به دنبال ضعف شماست که بتواند به وسیله آن ضربه‌ای به این انقلاب ما بزند.

از برادرانم و خواهرم تقاضا درام از نهادی جوشیده انقلاب اسلامی حمایت کنند و هیچگاه از یاد خدا غافل نباشند و به او توکل کنند از فرایض دینی چون نماز جمعه، دعای کمیل و انجمن های اسلامی استقبال کنند چون اینها ستون فقرات دشمن را خرد می‌کند.

سلام به پدر و مادر عزیزم امیدوارم که از دست من خشنود باشید و مرا حلال کنید . اول از هر چیزی به پدرم، پدرجان نمی‌دانم از شما با چه لحنی پوزش بخواهم چون خیلی رنجت دادم ولی باید بدانی که تنها در زندگیم امیدم به شما بود و از شما می‌خواهم مرا ببخشی چون وظیفه‌ای را که حق مسلم شما بود انجام ندادم از شما می‌خواهم که واجبات را هیچگاه فراموش نکنی و بیشتر به مجالس مذهبی بروی زیرا برای تقویت اسلام بسیار مفید است.

 از مادرم نیز می‌خواهم که صبور باشد هر چند من فرزندی لایق و شایسته شما نبودم و رنج های بسیاری به شما دادم و تنها خواهشم از شما این است که همپای پدر به مجالس مذهبی بروید و شیرت را حلالم کنی که من مدیون شما هستم

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خداوند یار و یاورتان باد

ابوالفضل رنجبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۲
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

، امیر سرتیپ دوم داوود کاظمی رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش،  در دیدار خانواده شهید ابوالفضل رنجبر از شناسایی پیکر تفحص شده این شهید خبر داد.


کاظمی اظهار کرد: شهید رنجبر در 23 خرداد سال 63 به خدمت سربازی اعزام شد و پس از گذراندن دوره مقدماتی به تیپ 55 هوابرد شیراز پیوستند.

وی افزود: این شهید بزرگوار برای مقابله با دشمن متجاوز، به مناطق عملیاتی حاج عمران در شمال غرب کشور اعزام شد و در شهریور سال 64 بر اثر درگیری با نیروهای بعثی به فیض شهادت نائل آمد که بهعلت شدت درگیری، پیکر مطهر این شهید در منطقه ماند.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: با یاری خداوند در سال 93 پیکر شهید رنجبر توسط تیم تفحص کشف و به معراج الشهدا منتقل شد و با توجه به آزمایش دی.ان.ای خانواده شهید، هفته گذشته توسط مرکز ژنتیک سپاه پاسداران شناسایی و مشخص شد پیکر مطهر متعلق به شهید ابوالفضل رنجبر است.

 

کاظمی خاطر نشان کرد: پیکر مطهر این شهید در چند روز آینده با برگزاری تشریفات نظامی به زادگاهش منتقل می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۱
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه مراسم گردهمایی بسیجیان و مدیران قرآنی شهر زاویه باحضور امام جمعه محترم شهر زاویه،فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج)،فرماندهی محترم کلانتری 12شهر زاویه و مسئولین و مدعوین و بسیجیان و مردم شهید پرور شهر زاویه برگزار گردید در این مراسم به قاریان و مترجمان قرآنی که در طرح تلاوت نور که  زیر نظر پایگاه شهدای زاویه برگزار می گردد اهدا شد در این جلسه امام جمعه محترم ضمن تبریک هفته بسیج سخنانی درباره اهمیت قرآن و عمل به قرآن ارائه دادند و سپس فرماندهی محترم پایگاه شهدای زاویه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم شهید پرور اعلام کرد انشاالله این مراسم در مساجد دیگر شهر زاویه نیز برقرار می گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۴
پایگاه مقاومت شهدای زاویه