قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

هبر انقلاب در پیام به مناسبت فرارسیدن موسم حج: جادوی مادی‌گرایی با ابزارهای پیشرفته درحال اغواگری و تباه‌سازی است و نظام سلطه در کارِِ فتنه‌انگیزی و آتش‌افروزی میان مسلمانان و تبدیل کشورهای اسلامی به دوزخ ناامنی و اختلاف است. حج می‌تواند داروی شفابخش این هر دو ابتلای عظیم امت اسلامی باشد؛ هم دل‌ها را پاک و هم چشم‌ها را بر روی واقعیت‌های تلخ دنیای اسلام باز کند و عزم‌ها را برای مقابله با آن استوار نماید.

قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

هبر انقلاب در پیام به مناسبت فرارسیدن موسم حج: جادوی مادی‌گرایی با ابزارهای پیشرفته درحال اغواگری و تباه‌سازی است و نظام سلطه در کارِِ فتنه‌انگیزی و آتش‌افروزی میان مسلمانان و تبدیل کشورهای اسلامی به دوزخ ناامنی و اختلاف است. حج می‌تواند داروی شفابخش این هر دو ابتلای عظیم امت اسلامی باشد؛ هم دل‌ها را پاک و هم چشم‌ها را بر روی واقعیت‌های تلخ دنیای اسلام باز کند و عزم‌ها را برای مقابله با آن استوار نماید.

قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

رهبر انقلاب در پیام حج: رؤسای کشورهای اسلامی و نخبگان دنیای اسلام، وظایف سنگین بر دوش دارند: ایجاد وحدت؛ آگاه‌سازی ملت‌ها از خیانت استکبار و صهیونیسم؛ تجهیز همگان برای مقابله با دشمن؛ متوقف‌سازی فوری وقایع فاجعه‌بار در کشورهای اسلامی همچون حوادث یمن، دفاع قاطع از اقلیت‌های تحت ستم مسلمان همچون مظلومان میانمار؛ و از همه مهم‌تر وظیفه‌ی دفاع از فلسطین و ملتی که نزدیک ۷۰سال برای کشور غصب‌شده‌ی خود مبارزه می‌کند.

پیوندهای روزانه

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است


پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه شهرستان زرندیه سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه شهرستان زرندیه سپاه روح الله استان مرکزی با صدور بیانیه ای پیشاپیشفرا رسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگریها و رشادت های دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با نثار جان خویش؛ عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند، گرامی داشت.
در این بیانیه آمده است:
گرامی باد  سالروز دفاع مقتدرانه و مملو از ایثار و جوانمردی ملتی بزرگ که یکی از تابناک ترین مقاطع تاریخی در دوران حیات پر فروغ کشور اسلامی­مان را رقم زده و تابوی شکست ناپذیری استعمارگران تاریخ که دست استعمارگریشان از آستین رژیم بعث عراق بیرون آمده بود را شکستند.
بار دیگر 31 شهریور از راه رسید. روزی که یادآور حماسه ی همیشه جاوید ملتی بزرگ و قهرمان است . روزی که دشمن تا دندان مسلح با حمایت همه جانبه و پیدا و پنهان قدرتهای جهانی به همراه دلارهای نفتی کشورهای عربی سرحدات میهنمان را مورد تاخت و تاز قرار دارد تا به خیال خام خود ظرف چند روز پایتخت ایران را فتح نماید. غافل از اینکه فرزندان برومند این سرزمین اجازه تعدی و دست اندازی به خاک مقدس ایران را نخواهند داد.و آنان پشت دروازه های آبادان زمین گیر شدند و این آغاز حماسه آفرینی 8 ساله ی ملت ایران بود.که برای همیشه در تاریخ  این سرزمین حکاکی شد . بدون شک هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تجلیل و قدردانی از این دلاورمردان و شیرزنان عرصه پیکار است که از جان مال و خود گذشتند تا امروز ما در کمال امنیت و  آرامش، در منطقه خاورمیانه که به مثابه دریای متلاطمی از جنگ و آشوب و خونریزی است، زندگی کنیم. 
اما هفته دفاع مقدس تقارن دارد با آغازین روز پائیز و بازگشائی مدارس. اول مهرماه یادآور خاطرات جمعی و مشترک تمامی ایرانیان از هر قوم، مسلک، عقیده، زبان و مرامی است. در این روز می توان پویندگی و پایندگی را توامان دید. روزی که شکوفه های باغ زندگانی راه کمال علمی و حق جوئی را آغاز می کنند و درس زندگی برتر را در پشت میز و نیمکت های مدارس و دانشگاهها می آموزند. .
دفاع مقدس هشت ساله ملت غیور ایران اسلامی در برابر کفر و الحاد جهانی، درسی بزرگ از ایثار، آزادی و شهامت و شهادت در پناه اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه را به تمام مستضعفان و مظلومان جهان ارائه داد و گنجینه ای ارزشمند از تفوق و برتری اراده راستین بر نادرستی و ناپاکی را برای تمامی جهانیان به نمایش گذاشت.

پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه شهرستان زرندیه سپاه روح الله استان مرکزی ، هفته دفاع مقدس را به عموم ملت غیور ایران اسلامی، امام خامنهای و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک گفته و اعلام میدارد در کنار سایر نیروهای مومن و انقلابی و بسیجیان دلاور و جان برکف و نیروهای مسلح و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، امام زمان روحی فدا، آمادگی کامل دارد همانند سال های پر افتخار دفاع مقدس و با قدرت و قوتی بیش از آن دوران، تحت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)؛ از نظام،کیان، آب و خاک ایران اسلامی دفاع کرده و تمامی تهدیدات علیه کشور را در نطفه خفه نماید.انشالله

 بسیجی حسین رحیمی

فرماندهی  پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه-شهرستان زرندیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۷
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۷
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۷
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۴
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۳
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۳
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

به همت معاونت فاوا و شورای مجازی پایگاه بسیج شهدای زاویه برای بار هفتم به روزرسانی برنامه های جوانه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه در ستاد مرکزی جوانه های صالحین کشور صورت پذیرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۱
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

جشنواره برترین های مساجد شهرستان زرندیه همزمان با روز جهانی مسجد وهفته گرامیداشت مساجد با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان ، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج زرندیه ، روئسای کانون های فرهنگی مساجد ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و فرمانده سپاه زرندیه به همت معاونت بسیج مساجد و محلات ناحیه زرندیه در سالن جلسات شورای شهر مامونیه برگزار شد.

سرگرد محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه دراین مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تشریح اهداف برگزاری این جشنواره گفت: ترویج و گسترش نقش مسجد و بسیج ، الگو سازی برای سایر مساجد و همچنین تبیین کارکرد های وحدت آفرین و جایگاه واقعی مسجد از عوامل برگزاری چنین بنامه هایی است.

محمد مهجوری ضمن تبیین جایگاه مسجد در اسلام به اهمیت هماهنگی میان ارکان مسجد پرداخت و اظهار داشت : بدون شک یکی از عوامل تاثیر گذار در پیشبرد فرهنگ و تمدن اسلامی در زمینه های مختلف آموزشی ، تربیتی و فرهنگی مساجد هستند که جامعه اسلامی بدون آن نمی تواند نقشهای فرهنگی ،تربیتی و اجتماعی را ایفا نماید لذا پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) در بدو ورود به هر شهری ابتدا اقدام به ساخت مسجد می نمود. در ابتدای ورود به مدینه مسجد قبا و مسجد النبی را احداث نمود تا بدین وسیله امور مسلمین را سازماندهی نماید.

فرمانده سپاه زرندیه گفت : اموراتی از قبیل برپایی نماز جماعت و جمعه، قضاوت،بسیج نیروها ، اعلان جنگ و صلح که همگی این موارد نشانگر اهمیت و جایگاه این اماکن مقدس در اسلام است.

سپس حجت الاسلام نیشابوری کارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران ویژه برنامه به بررسی جایگاه مسجد در جامعه پرداخت و با اشاره به تاکیدات  فراوان آیات و روایات بر عمران و آبادانی فیزیکی و معنوی مساجد و رونق بخشیدن به برنامه های فرهنگی آن،اظهار داشت: بسیاری از محلات ، روستاها و شهرک ها فاقد مسجد می باشند در عوض در بعضی از محلها با وجود ساخت مسجد کارکرد در خور توجهی ندارند وحتی کارکرد عبادی که مهمترین نقش مساجد است در آنان کمرنگ است وحال آنکه در صدر اسلام مساجد بزرگترین پایگاه محسوب می گردید و بسیاری از امور جامعه اسلامی در مساجد انجام می گرفت.

نیشابوری گفت:در حال حاضر با وجود هجمه فرهنگی سنگین دشمنان بهترین پایگاه ها برای جذب و هدایت جوانان و خانوده ها مساجد هستند که همگی، از اقشار مختلف مردم تا مسئولین فرهنگی با تاسی به آیات و روایات و عمل به وظیفه شرعی و اسلامی در جهت عمران و آبادانی مساجد بکوشیم.

در پایان این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری به عنوان امام جماعت برتر ، برادر بسیجی حسین رحیمی به عنوان فرمانده پایگاه برتر ،آقای سید علی کشفی به عنوان رئیس هیئت امنای برتر، مسجد جامع شهر پرندک به عنوان مسجد برتر ، کانون فرهنگی شهدای زاویه آقای علی برزکار به عنوان کانون فرهنگی برتر و آقای سید حسین سیادتی به عنوان خادم مسجد برتر تقدیر به عمل آمد  و به هر یک از این عزیزان یک تابلو فرش نفیس ، یک قاب عکس زیبا منقش به عکس امام خامنه ای (مدظلله العالی) اهدا گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۷
پایگاه مقاومت شهدای زاویه