قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

هبر انقلاب در پیام به مناسبت فرارسیدن موسم حج: جادوی مادی‌گرایی با ابزارهای پیشرفته درحال اغواگری و تباه‌سازی است و نظام سلطه در کارِِ فتنه‌انگیزی و آتش‌افروزی میان مسلمانان و تبدیل کشورهای اسلامی به دوزخ ناامنی و اختلاف است. حج می‌تواند داروی شفابخش این هر دو ابتلای عظیم امت اسلامی باشد؛ هم دل‌ها را پاک و هم چشم‌ها را بر روی واقعیت‌های تلخ دنیای اسلام باز کند و عزم‌ها را برای مقابله با آن استوار نماید.

قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

هبر انقلاب در پیام به مناسبت فرارسیدن موسم حج: جادوی مادی‌گرایی با ابزارهای پیشرفته درحال اغواگری و تباه‌سازی است و نظام سلطه در کارِِ فتنه‌انگیزی و آتش‌افروزی میان مسلمانان و تبدیل کشورهای اسلامی به دوزخ ناامنی و اختلاف است. حج می‌تواند داروی شفابخش این هر دو ابتلای عظیم امت اسلامی باشد؛ هم دل‌ها را پاک و هم چشم‌ها را بر روی واقعیت‌های تلخ دنیای اسلام باز کند و عزم‌ها را برای مقابله با آن استوار نماید.

قرارگاه پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه

رهبر انقلاب در پیام حج: رؤسای کشورهای اسلامی و نخبگان دنیای اسلام، وظایف سنگین بر دوش دارند: ایجاد وحدت؛ آگاه‌سازی ملت‌ها از خیانت استکبار و صهیونیسم؛ تجهیز همگان برای مقابله با دشمن؛ متوقف‌سازی فوری وقایع فاجعه‌بار در کشورهای اسلامی همچون حوادث یمن، دفاع قاطع از اقلیت‌های تحت ستم مسلمان همچون مظلومان میانمار؛ و از همه مهم‌تر وظیفه‌ی دفاع از فلسطین و ملتی که نزدیک ۷۰سال برای کشور غصب‌شده‌ی خود مبارزه می‌کند.

پیوندهای روزانه

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

پایگاه ویژه  مقاومت بسیج شهدای زاویه  شهرستان زرندیه سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج در بیانیه‌ای اظهار کرد: پنجم آذر روزی که امام خمینی (ره) شجره طیبه بسیج را که ریشه در خاک کربلا و شاخه‌هایش سر به افلاک می‌ساید، کاشت تا ما امروز شاهد سایه افکنی آن در سرتاسر جهان باشیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه این بیانیه اضافه کرده است: بی‌تردید در دوران دفاع مقدس اگر تفکر بسیجی حاکم نبود ما نمی‌توانستیم در جنگی نابرابر و در مصاف با استکبار جهانی تا بن دندان مسلح، پایداری کنیم و این تفکر و ایمان بسیجی بود که معادلات و محاسبات مادی استراتژیست‌های جهانی را به هم زد و دشمنان انقلاب اسلامی ایران را با شکست مواجه کرد.

این بیانیه می‌افزاید: امروز اگر استکبار جهانی در مقابل رشد علمی و تکنولوژیک ما به بهانه‌های واهی در قالب مذاکرات هسته‌ای سنگ‌اندازی می‌کند، در حقیقت از اقتدار فراگیر معنوی بسیج می‌هراسد و گرنه دشمنان ما می‌دانند که ایران به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست و سال‌ها طول می‌کشد که ما در تولید انرژی هسته‌ای به تراز آن‌ها برسیم، در حقیقت آن‌ها از اقتدار معنوی بسیج می‌ترسند و می‌دانند اگر این تفکر جهانی شود، منافع مادی و شیطانی آنها به مخاطره خواهد افتاد.

در این بیانیه تصریح شده است: این که استکبار جهانی با توسل به رسانه‌های فراگیر خود تلاش می‌کند چهره بسیج را مخدوش جلوه دهد ریشه در همین ترس دارد، چرا که این لشکر مخلص الهی است که از اول انقلاب تاکنون نگذاشته استکبار جهانی در تمام حوزه‌ها اعم از سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی و فناوری به اهداف شوم خود نائل شود و تمام فتنه‌های فتنه انگیزان را با یک اشاره مقام عظمای ولایت خنثی کرده است.

این بیانیه افزود: بسیج از چنان انرژی و ظرفیتی برخوردار است که توانسته گره‌های کور اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را باز کند و اگر امروز استکبار جهانی در تحریم اقتصادی ایران به نتیجه نرسیده، در سایه مقاومت و استقامت بسیجی‌وار امت ایران اسلامی است.

پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته بسیج به تمام بسیجیان ولایتمدار و عاشورایی، بیعت عاشورایی بسیج با ولی‌فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) را تبلور بیعت بسیجیان صبور، مقاوم و بصیر با حضرت‌ روح‌الله(ره) و خیل عظیم شهدای بسیجی و نماد آمادگی‌های همه‌جانبه این نهاد مقدس و مردمی برای قدرت‌نمایی برابر دشمنان و نواختن سیلی بر صورت متعرضین احتمالی به میهن اسلامی توصیف و تاکید کرده است: نوای دل نشین تفکر بسیجی که هم اینک در جغرافیای منطقه طنین‌انداز شده و راهبرد دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را با شکست‌های زنجیره‌ای رو برو کرده، شاداب‌تر و با صلابت‌تر از گذشته روح و جان ملت‌های انقلابی و حق‌طلب را نوازش داده و آنان را در میدان‌های ستیز با استکبار وقدرت‌های سلطه‌گر مصمم‌تر و عازم‌تر ساخته است ودوشادوش سایر نیروهای مسلح با شهدا پیمان می‌بندد که در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهدا و در صیانت از حریم ولایت لحظه‌ای غفلت نکرده و تا این پرچم مقدس انقلاب اسلامی ایران را به دست حضرت بقیهالله الاعظم (عج) نسپرده است، از پای ننشسته و تا آخرین قطره خون در رکاب فرماندهی معظم کل قوا آماده جانفشانی است.


روابط عمومی و تبلیغات پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه-شهرستان زرندیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۰:۱۴
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۹
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

پیاده‌روی اربعین؛ بزرگ‌ترین گردهمایی عالم



* پیاده‌روی اربعین؛ حرکت عشق و ایمان
این روزها روزهای نزدیک به اربعین است. پدیده‌ی بی‌نظیر و بی‌سابقه‌ای هم در این سالهای اخیر به‌وجود آمده و آن، پیاده‌روی میان نجف و کربلا یا بعضی از شهرهای دورتر از نجف تا کربلا است؛ بعضی از بصره، بعضی از مرز، بعضی از شهرهای دیگر، پیاده راه می‌اُفتند و حرکت میکنند. این حرکت حرکت عشق و ایمان است؛ ما هم از دور نگاه میکنیم به این حرکت، و غبطه میخوریم به حال آن کسانی که این توفیق را پیدا کردند و این حرکت را انجام دادند:
گرچه دوریم به یاد تو سخن میگوییم‌
بُعد منزل نبوَد در سفر روحانی
بیانات در ابتداى درس خارج فقه‌ درباره پیاده‌روی اربعین ۱۳۹۴/۹/۹

* شعار بزرگ الهی
این کسانی که این راه را طی کردند و این حرکت عاشقانه را و مؤمنانه را دارند انجام میدهند، واقعاً دارند حسنه‌ای را انجام میدهند. این یک شعار بزرگ است، لا تُحِلّوا شَعائِرَ الله، این بلاشک جزو شعائرالله است. جا دارد که امثال بنده که محرومیم از این‌جور حرکتها عرض بکنیم که «یا لیتنا کنّا معکم فنفوز فوزاً عظیماً». همان‌طور که عرض کردیم، این حرکت حرکت عشق و ایمان است؛ هم در آن ایمان و اعتقاد قلبی و باورهای راستین، تحریک‌کننده و عمل‌کننده است؛ هم عشق و محبّت. تفکّر اهل‌بیت و تفکّر شیعی همین‌جور است؛ ترکیبی است از عقل و عاطفه، ترکیبی است از ایمان و عشق؛ ترکیب این دو. این آن‌چیزی است که در سایر فِرَق اسلامی، خلأ آن محسوس است؛ سعی هم میکنند گاهی به یک نحوی این خلأ را پُر کنند، [امّا] نمیشود؛ چه کسی مثل خاندان پیغمبر -این عناصر برجسته، ممتاز، نورانی، ملکوتی- وجود دارد در بین معتقَداتِ شُعبِ دیگرِ اسلامی، که این‌جور مردم به آنها عشق بورزند، با آنها تعامل کنند، با آنها حرف بزنند، به آنها سلام کنند و از آنها ان‌شاءالله جواب بشنوند؛ چه‌کسی دیگر وجود دارد؟ این است که این یک فرصتی است در اختیار پیروان اهل‌بیت؛ این زیارت ائمّه (علیهم‌السّلام)، این معاشقه‌ی معنوی با این بزرگواران، این زیارتهای سرشار از مفاهیم عالی و ممتاز که در اختیار ما است.
بیانات در ابتداى درس خارج فقه‌ درباره پیاده‌روی اربعین ۱۳۹۴/۹/۹

* فرصتی که باید مغتنم شمرد
این حرکت عظیمِ مردم از ایران، از کشورهای دیگر اسلامی، از هند، از اروپا، حتّی از آمریکا و کشورهای دیگر، از راه‌های دور، افرادی می‌آیند در این راه‌پیمایی شرکت میکنند؛ دو روز، سه روز بیشتر یا کمتر - در این راه، پای پیاده حرکت میکنند؛ مردم عراق هم انصافاً با کمال بزرگواری و محبّت پذیرایی میکنند از اینها؛ خیلی حرکت عظیم و پرمعنا و پرمغزی است و کسانی که موفّق میشوند باید مغتنم بشمارند.
بیانات در ابتداى درس خارج فقه‌ درباره پیاده‌روی اربعین ۱۳۹۴/۹/۹
 
* بزرگ‌ترین گردهمایی عالم
امسال(۱) شما ملاحظه کردید در اربعین حسینی میلیون‌ها انسان در کنار هم قرار گرفتند؛ خود این حرکت عظیم یک جمعی از مسلمانها -البتّه مخصوص شیعه نبود، سنّی‌ها هم بودند- که در دنیا انعکاس پیدا کرد، تعظیم کردند؛ تجلیل کردند؛ آن را بزرگ‌ترین گردهمایی عالم به حساب آوردند؛ چه کسانی؟ آنهایی که دارند مسائل اسلامی را رصد میکنند.
بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللى وحدت اسلامى‌ ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
 
* نماد عزّت اسلامی
من همین‌جا مناسب میدانم و لازم میدانم به‌مناسبت یاد از آن اجتماع عظیم، از دولت عراق، ملّت عراق، عشایر عراق که در این آزمون بسیار مهم فداکاری کردند، خدمت کردند، کَرم و بزرگواری نشان دادند، تشکّر کنم. حادثه‌ی عجیبی بود حادثه‌ی امسالِ(۲) اربعین کربلا. این راه را دشمنان اسلام و دشمنان اهل‌بیت به خیال خود مسدود کرده بودند. ببینید چه حرکت عظیمی اتّفاق افتاد! وقتی حتّی جسمها در کنار هم قرار میگیرد، این‌جور انعکاس پیدا میکند. اگر ما با هم باشیم، کشورهای اسلامی، ملّتهای مسلمان -سنّی و شیعه و فِرَق مختلف تسنّن و تشیّع- با یکدیگر دلهایشان صاف باشد، نسبت به یکدیگر سوءظن نداشته باشند، سوءنیّت نداشته باشند، به یکدیگر اهانت نکنند، ببینید در دنیا چه اتّفاقی خواهد افتاد؛ چه عزّتی برای اسلام درست خواهد شد! وحدت؛ وحدت.
بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللى وحدت اسلامى‌ ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
 
* نمونه ارتباط دوستانه دو ملت ایران و عراق
راه‌پیمایی مراسم روز اربعین یک نمونه از این ارتباط دوستانه [دو ملت ایران و عراق] است به‌گونه‌ای که مردم عراق در پذیرایی از زائران ایرانی، از انفاق و محبت و ارادت چیزی کم نمی‌گذارند. مسئولان دو کشور ایران و عراق، باید از این فضا و فرصت برای منافع دو کشور بیشترین استفاده را بکنند.
دیدار رئیس جمهوری عراق با رهبر انقلاب ۱۳۹۴/۹/۳
 
* مهمان‌نوازی مردم عراق از زائران اربعین حسینی
میهمان‌نوازی و کَرَم در استقبال از زائران اربعین حسینی یکی دیگر از صفات ممتاز مردم عراق است. این رفتار عاشقانه‌ی معنوی در دنیای امروز مادی بسیار مهم و قابل توجه است و هنوز به‌درستی عمق این فضیلت مردم عراق شناخته نشده است.
دیدار نخست‌وزیر عراق با رهبر انقلاب ۱۳۹۴/۳/۲۷

* رعایت مقررات و ضوابط در سفر اربعین
البتّه این عرایض ما موجب نشود که بعضی‌ها خارج از مقرّرات بخواهند بلند شوند راه بیفتند و حرکت کنند؛ نه، طبق همان مقرّراتی که دولت اسلامی معیّن کرده است؛ خب، دوستان ما در دولت نشسته‌اند فکر کرده‌اند، مقرّراتی و ضوابطی برای این کار در نظر گرفته‌اند، این ضوابط حتماً مراعات بشود؛ جوری نباشد که کسانی خارج از این ضوابط بگویند «برویم همین‌طور حرکت کنیم، سر به بیابان بگذاریم -مثلاً- برویم»، این‌جوری مطلوب نیست؛ این ضوابط را حتماً بایستی رعایت کنند.
بیانات در ابتداى درس خارج فقه‌ درباره پیاده‌روی اربعین ۱۳۹۴/۹/۹
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۶
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

                                                                               بسم الله الرحمن الرحیم





                                                                        ان الارض یرثها عبادی الصالحون



سیزدهم آبان ماه؛ سالروز شهادت جمع کثیری از دانشجویان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملاشدن سیاست ها و نیرنگ های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را دوباره برای ملت جان بر کف ایران زنده می کند. استکبار جهانی که با در اختیار داشتن بزرگ ترین شبکه ی رسانه ای دنیا، از رویارویی با ملت ایران طرفی نبسته است؛ اینک با شیوه های جدید در ابعاد گوناگون به جنگ روانی روی آورده و جوانان و خانواده ها را نشانه رفته است.
سیزدهم آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده‌اند. یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبار ستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن‌فروشی و بیگانه‌پرستی به بار نشسته‌اند.
سیزدهم آبان در حافظه ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با این تروریست بالذات دولتی، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که هیهات من الذلة؛ حاشا که ما زیر یوغ استکبار جهانی و نوچه های لاابالی آن در منطقه و جهان برویم.
سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.
در آخر ما بسیجیان ولایی و همیشه در صحنه شهر شهید پرور زاویه  با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام می‌داریم که نسل های انقلاب یعنی فرزندان همان کسانی که دیروز آن حماسه بزرگ را آفریدند با پیروی از رهبری حکیم و دانشمند خود ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی مهدی (عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهیم و با پیروی از آیه ی شریفه ی "واعتصموا بحبل الله جمیعا" و لا تفرقوا..."  تحت فرمان رهبر معظم انقلاب همچنان در کنار هم برادرانه می مانیم و کج فکری گروه های تندرو مذهبی که دست نشانده رژیم استکباری هستند و تمامی این کشت و کشتار ها و تفرقه افکنی ها را محکوم می نمائیم و همواره با وحدت کامل با اقتداء به ولایت، به مسیر رشد و اعتلاء کشور ادامه خواهیم داد.

 

        فرماندهی پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای زاویه-شهرستان زرندیه

           برادر بسیجی حسین رحیمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۳
پایگاه مقاومت شهدای زاویه

جلسه هماهنگی همایش پیاده روی شهر زاویه در محل دفتر شهردار با حضور شهردار،اعضای محترم شورای اسلامی شهر،فرماندهی پایگاه ویژه مقاومت بسیج شهدای شهر زاویه ،ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ،ریاست ورزش های همگانی شهرستان زرندیه ،فرماندهی کلانتری شهرزاویه، مسئول کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) شهر زاویه،نماینده صدا و سیمای شهر زاویه  و... در محل دفتر شهردار تشکیل و هماهنگی لازم صورت گرفته مقرر شد اقدامات لازمه صورت پذیرفته که مراتب در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۸
پایگاه مقاومت شهدای زاویه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۰
پایگاه مقاومت شهدای زاویه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۳۸
پایگاه مقاومت شهدای زاویه